Lean Management

مدیریت ناب

Lean Management

مدیریت ناب

مدیریت ناب یک وبلاگ آموزشی و تحلیلی درباره ارزش آفرینی در سازمان و مدیریت و راه هــــــای شناخت و دستیابی به موفقیت در زندگی کاری و فردی است. گروه مهندسی مدیریت ناب متعــهد است هر آنچه که آموخته با شما به اشـــــتراک بگذارد و در ترویج "ما می توانیم" نهایت سعی و تلاش خود را بکار گیرد.

بنام خدا

اهم فعالیت های گروه مهندسی مدیریت ناب:

1.       خدمات مشاوره سازمان و مدیریت با رویکرد ارتقاء بهره وری و بهبود عملیات تولید 

2.       برنامه ریزی منابع سازمانی و کنترل تمام داده ها و فرآیندها توسط نرم افزار یکپارچه ERP تکرو سیستم

3.       مدیریت کلیه تعاملات با ذینفعان سازمان و سامانه های الکترونیکی مشتری مداری توسط نرم افزار یکپارچه سهند سامانه

شما با استفاده از خدمات مشاوره سازمان و مدیریت می توانید فرایندهای جاری کسب و کارتان را در سیستم های نرم افزاری پیاده سازی کنید، فرایندها را پایش کرده، گلوگاهها و نقاط بهبود را شناسایی کنید. همچنین شما می توانید فعالیتهای تکراری، بدون ارزش افزوده و وقت گیر را شناسایی و حذف کنید و در سه جنبه کیفیت، زمان و هزینه فرآیند تولید محصول خود را بهبود ببخشید.

ساده سازی پیچیدگیها و بررسی موشکافانه ی فرایندهای کلیدی و کشف ارتباط ها میان اجزا، همه چیز را برای اتخاذ تصمیمهای درست آماده میکند. نرم افزار یکپارچه تکرو سیستم، یکERP  جامع و منطبق با تعاریف روز دنیاست که با پوشش وجوه مختلف کسب و کار و ارائه اطلاعات درست و به موقع تصمیم گیری صحیح برای بالا بردن بهره وری، کارایی و در نتیجه با ارائه اطلاعات درست و به موقع، سازمان ها را درتصمیم گیری ها یاری میکند. موقعیت کنونی شما، محل کار شماست. تحت وب بودن تکرو سیستم، این امکان را برای مدیران، همکاران و مشتریانتان فراهم میکند تا در هر مکان و هر زمان به اطلاعات صحیح و به روز دسترسی داشته باشند. محیط کاربری ساده، یکپارچه و یکسان در تمام ماژول ها و امکان دسترسی به فرمهای مختلف در یک پنجره، کلیدهای میانبر، جستجوی پیشرفته، چینش دقیق منوهای سیستم و محیط گرافیکی جذاب از ویژگیهای تکرو سیستم است. ما با سامانه تکرو سیستم شما را یاری خواهیم کرد تا علاوه بر مدیریت منابع سازمانی خود بتوانید بهاء تمام شده محصولات تولیدی را بدرستی محاسبه نماید.

شما با استفاده از نرم افزارهای سهند سامانه می توانید روابط شفاف و در عین حال منحصر به فرد را با تک تک ذینفعان سازمان که شامل موسسین شرکت، مدیران، کارکنان، تامین کنندگان، مشتریان اعم از واسطه و مصرف کننده نهایی، فروشگاه ها عرضه محصولات و سرویسکاران را به صورت الکترونیکی مدیریت کرده و بهره وری سازمان را در استفاده مطلوب از منابع ارتقاء و در عین حال هزینه های فعلی این ارتباطات را به حداقل ممکن کاهش دهید. با استفاده از این سامانه تمام خدمات پشتیبانی و گارانتی محصولات خود را به صورت الکترونیکی و کاملا شفاف مدیریت نموده و علاوه بر تاثیر گذاری مستقیم بر رضایت مصرف کننده و ضمن  شناسایی مصرف کننده نهایی می توانید تمام فعالیت های سرویسکاران خود را به صورت الکترونیکی مدیریت و کنترل نماید و تمام هزینه های جانبی از قبیل ثبت و ضبط اطلاعات، دریافت و ارسال گزارشات و ... را از سیستم جاری خود حذف نماید. امروزه روش های گوناگون انگیزشی برای ترغیب مشتریان برای خرید محصولات وجود دارد ولی روش های موثر هستند که علاوه بر جذب اولیه مشتری، مزیت دیگری برای خریدهای مجدد و آتی مشتریان را فراهم سازد شما با استفاده از نرم افزارهای سهند سامانه قادر خواهید بود سیاست های انگیزشی سازمان را به صورت الکترونیکی اجرا و تمام اقدامات انجام شده و خروجی های حاصله مورد پایش و اندازه گیری واقعی قرار دهید. امکان ثبت خرید و ثبت حضور مشتریان در فروشگاه ها، دسترسی به اطلاعات شخصی مشتریان، طبقه بندی مشتریان، امکان ثبت امتیازات خرید مشتری، دریافت گزارشات متنوع و جالی از تک تک مشتریان و امکات تعیین مشتریان وفادار از جمله مزیت های قابل اشاره نرم افزارهای سهند سامانه می باشد. 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی