Lean Management

مدیریت ناب

Lean Management

مدیریت ناب

مدیریت ناب یک وبلاگ آموزشی و تحلیلی درباره ارزش آفرینی در سازمان و مدیریت و راه هــــــای شناخت و دستیابی به موفقیت در زندگی کاری و فردی است. گروه مهندسی مدیریت ناب متعــهد است هر آنچه که آموخته با شما به اشـــــتراک بگذارد و در ترویج "ما می توانیم" نهایت سعی و تلاش خود را بکار گیرد.

بنام خدا

گروه مهندسی مدیریت ناب یکی از گروه های فعال و پیش رو در زمینه مشاوره، آموزش و جاری سازی سیستم های بهره وری، برنامه ریزی منابع شرکت (ERP) و سامانه های وفاداری مشتری ( Loyalty) با بیش از یک دهه فعالیت در صنایع مختلف می باشد. دامنه فعالیت ما شامل طیف وسیعی از فعالیت‌های مختلفی است که به بهبود عملکرد یک سازمان منتهی می‌شود و تمام داده‌ها و فرایندهای یک سازمان را در یک سیستم واحد به صورت الکترونیکی با رویکرد مشتری‌ مداری و پاسخ مناسب به بازار و تقاضاها و بر اساس تجارب موفق یکپارچه می نماید و این خدمات کاملا با شرایط بنگاه های صنعتی و اقتصادی ایران منطبق می باشد.

ما تلاش می کنیم با مجموعه ای مدون از رویه ها، فنون، ابزار و مستندات که حاصل بیش از یک دهه تلاش و کار مستقیم با مشتریان و مطالعه و بررسی مدل های موفق جهانی است، بهره وری سازمان را با محصولات و خدماتی که عرضه می کنیم به بالاترین حد ممکن برسانیم. از این رو تمرکز ویژه ای بر شناخت مسائل و چالش های خاص سازمان و مشتریانش داریم.

ما با مبنا قرار دادن اصل فرایند محوری، مدیریت بر مبنای برنامه ریزی و انطباق سیستم سازمان با نیازمندیهای مشتری و مصرف کنندگان وضع موجود هر حوزه از سازمان را طی جلسات و بازدیدهای مختلف بررسی و شناسایی نموده و نتایج بررسی ها در قالب پیشنهادهای مدون در اختیار مدیریت سازمان قرار خواهد گرفت. 

گزارشات ارائه شده شامل وضع موجود سازمان، مسایل و نقاط بهبود شناسایی شده و پیشنهاد بهترین ترکیب از سیستم ها برای پوشش فرآیندها و عملیات های مرتبط با مشتریان و کلیه ذینفعان، زیر ساخت های سخت افزاری مورد نیاز، ابزارهای ارتباطی برای انتقال اطلاعات، چگونگی مدیریت تعاملات با مشتریان و روش های استقرار سیستم های مورد نظر خواهد بود.

پس از تایید گزارشات منتج شده از بررسی سازمان و توافق بر کم و کیف سیستم پیشنهادی، خدمات مشاوره و استقرار سامانه های نرم افزاری کسب و کار در سازمان موردنظر بر اساس طرح مدیریت پروژه زمانبندی شده و کلیه مراحل کاری بر اساس زمانبندی طرح ریزی شده و توسط کارشناسان مجرب امر و با همکاری کارشناسان سازمان اجرایی خواهد شد. 

آموزش یکی از مهم ترین ارکان گروه مهندسی مدیریت ناب می باشد. آموزش های کاربردی در حوزه های مختلف از قبیل سازمان و مدیریت، سامانه های نرم افزاری و سخت افزاری که غالبا" از مطالب به روز از دنیای فن آوری و مدیریت می باشد از ابتدای جلسات ارزیابی تا پایان پروژه توسط کارشناسان گروه مهندسی مدیریت ناب ارائه خواهد شد. 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی